سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

دوازده قسمت از سریال کلاه پهلوی را به امید کسب اطلاعات تاریخی تماشا کردیم، اما دریغ از این همه وقت که صرف آن شد. اگر دو ساعت مطالعه کرده بودیم خیلی بیشتر آگاهی کسب می کردیم.

تنها جنبه چشم گیر سریال انواع مدل های لباس است که به بهانه های مختلف و با رنگ و لعاب خاص در آن به چشم می خورد. سناریوی داستان را که دنبال می کنی خیلی هم از نقشه های استکباری و استعماری و تهاجم فرهنگی بدت نمی آید، چون نقش های اول سریال شخصیت های بدی ندارند. ضمن اینکه اکثر زمان فیلم به حاشیه پرداخته تا متن تاریخ.

شبهه هایی که در مورد حجاب مطرح می شود و پاسخ ضعیفی که به آنها داده میشود به صورت نامرئی کنج ذهن مخاطب می نشیند و معلوم نیست هیچ گاه پاسخی درخور به آنها داده شود.

در خبر ها خواندم که آیت الله علم الهدی  با انتقاد شدید از پخش سریال کلاه پهلوی اظهار کردند: آیا برای تبیین مسائل دوره رضاخان باید بی‌عفتی و بی‌حجابی را ترویج دهید؟ متأسفانه هر دستی که در هنر هفتم فعالیت دارد به جای ترویج حجاب که نماد حضرت معصومه (س) است، ضربه بر پیکره حجاب جامعه می‌زند. (سایت عصر ایران)

بنده به شخصه دیگر این سریال را تماشا نخواهم کرد و به دیگران هم پیشنهاد میکنم آن را نبینند. چراکه ضرر دنیایی و آخرتی دارد.

حق یارتان



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در شنبه 91/9/18ساعت 1:52 عصر توسط نسیم سحرگاهی
    نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نتیجه مذاکرات
    یا زینب کبری سلام الله علیها
    اوضاع این روزهای ما
    فرق ما با شما اینست:
    دلایل جالب حمید داوودآبادی برای رای دادن به دکتر سعید جلیلی
    ویژه نامه نشریه اصولگرا با عنوان \چرا جلیلی؟\ منتشر شد + دانلود
    [عناوین آرشیوشده]